پرهامپرهام، تا این لحظه: 18 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

پرهام عشق مامان و بابا

شروع کلاسهای تابستونی

1391/6/4 12:02
نویسنده : Maman Azita
1,779 بازدید
اشتراک گذاری

 

تعطیلات تابستانی :

تیر ماه پرهامو کلاسهای استخر و فوتسال نوشتم و از طریق دبستان توحید که نزدیک شرکت و مهد کودکه ثبت نامش کردم.کلاساش از تیر ماه شروع شده و تا آخر مرداد تموم میشه.شنا استخر شهید کشوری میره و فوتسال هم باشگاه اندیشه.از اونجایی که مانی پسر عموی پرهام هم این مدرسه میره  و همینجا هم ثبت نام کرده با همدیگه میرن و پرهام هم کلی ذوق می کنه و دوست داره مخصوصا شنا رو.براش سرویس هم گرفتیم که صبحا از خیابون مهناز سوارش میکنه.صبحها باید ساعت 7:15 مهناز باشیم .کلاساش دوشنبه و چهارشنبه هاست.منم این دو روز با ماشین میام که پرهام راحت باشه.خدا رو شکر با اینکه باید خیلی زود بیدار بشه ولی همکاری میکنه و زود راه میفتیم و تو ماشین لقمه میخوره که گرسنه نره .شنا از ساعت 8 تا 9:30 و فوتسال از یه ربع به یک تا 1:30 ظهره.بعد از هر کلاسی هم میره مهدکودک.کلا دیگه هفته ای دو بار با خودم میارمش.

روزهای دیگه هم خونه میمونه و با اسباب بازی و پلی استیشن و ..... سرگرمه.ایشالا واسه شهریورش هم برنامه ریزی می کنم تا از تعطیلاش نهایت استفاده رو بکنه.

 

اواسط تیر ماه ماشینمون و عوض کردیم و یه پراید 87 به رنگ زرشکی متالیک خریدیم.ماشین قبلیمون دیگه خیلی داغون شده بود.

امیدوارم که چرخش بچرخه و واسمون همه جوره خوب باشه.

سفر سه روزه به انزلی و ماسوله:

سه شنبه 10/5/91 ساعت 7 عصر ما بهمراه مامانی محبوب به سمت شمال راه افتادیم.خونه ای که شرکت رهن کرده واسه پروژه انزلی توی انزلیه و من هم کلید اونجا رو گرفتم و دو سه روزی اونجا بودیم.خونه تمیز و مرتبی بود.این چند روز دریا و ماسوله و انزلی چرخیدیم و خیلی خوش گذشت.پرهام هم حسابی کیف کرد.هوا هم خدا رو شکر خیلی گرم نبود.اولین سفری بود که با مامانی رفتیم.

پرهام به استادیوم آزادی می رود:

یکشنبه 29 مرداد پرهام و بابایی بهمراه دایی علی و مهدی به استادیوم رفتند.بازی استقلال و ملوان.البته من زیاد راغب نبودم که پرهام بره ولی چون خودش خیلی دوست داشت و اصرار کرد فرستادمش.خیلی هم بهش خوش گذشته بود.صورتشم گریم استقلالی کرده بود و حسابی ناناز شده بود.ولی دیگه نمیفرستمش.چون محیط خوبی واسه بچه نیست.

تئاتر سمفونی عشق:

دوشنبه 30 مرداد هم به اتفاق داداشم اینا به تئاتر سمفونی عشق (بولینگ عبدو) رفتیم.خیلی خنده دار و قشنگ بود و حسابی خندیدیم.پرهام هم که عاشق تئاتره حسابی کیف کرد.

شهریور ماه :

 کلاسای تابستونی پرهام هم 25 مرداد تموم شد.روزای خوبی بود و پرهام خیلی استفاده کرد.برای این ماه سه شنبه ها توی مهد کودک کلاس خط گذاشتند که از انجمن خوشنویسان استاد آوردند قرار شد پرهام و بفرستم.دیگه یک شنبه ها و سه شنبه ها میره مهد.دوست داشتم کلاس اسکیت هم بفرستمش که خودش زیاد علاقه ای نشون نمیده.اتفاقا قبلا یک دوره کلاس هم رفته ولی زیاد خوشش نمیاد.ازش پرسیدم اگه میخوای بفرستمت چون کفشاشو امسال هم نپوشه دیگه کوچیکش میشه ولی دیدم زیاد راغب نیست.

یک ماه دیگه مدرسه ها باز میشه و پرهام میره کلاس دوم.دیگه کم کم باید به فکر روپوش و لوازم تحریر و از این چیزا باشیم.الهی مامان دورت بگرده که یک سال بزرگتر شدی و امسال چیزای جدید یاد میگیری.

امیدوارم سال تحصیلی جدید سرشار از موفقیت و بهروزی واسه همه بچه ها مخصوصا آقا پرهام گلم باشه.

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهام
15 مرداد 91 15:01
سلام آزیتای عزیزم ایشاا.. همه روزه ها تو تا الان گرفته باشی چه گل پسری ببوسش برام
پیش ما هم بیا


ممنون عزیزم از این که به وب پسرم سر زدی
مرسی از لطفت شما هم امیر آقای گلو ببوسش
نگار
25 مرداد 91 10:20
سلام پرهام خوبی من نگارم یه سری به من بزن
نسیم
25 مرداد 91 12:16
با سلام مسابقه ای در وبم گذاشتم که مخصوص کودکانی مانند فرزند شماست.خوشحال میشم که فرزند شما هم در این مسابقه شرکت کند.همه ی توضیحات در وبم نوشته شده است.
آزاده
9 آذر 91 15:48
سلام. از شما دعوت می‌کنم از وبلاگ "باغبانی سبز" دیدن کنید. با تشکر.
شبنم
26 مرداد 92 8:55
سلام دوستان عزیزم این کلوپ تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائیدبهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک