پرهامپرهام، تا این لحظه: 19 سال و 24 روز سن داره

پرهام عشق مامان و بابا

آغاز تعطیلات تابستانی

1391/6/4 11:50
نویسنده : Maman Azita
1,464 بازدید
اشتراک گذاری

 

بعد از گذراندن یک سال تحصیلی که سرشار از همت و تلاش آقا پرهام بود،بالاخره تعطیلات شروع شد و پرهام از اینکه تعطیله و می تونه حسابی بازی کنه خیلی خوشحاله.از هفته ی گذشته که جشن الفبا بود تا امروز که سوم خرداده پرهام خونه بود و حسابی از وقتش استفاده کرد.هم استراحت هم بازی و لذت بردن از سرگرمیاش.

شکلک های محدثه

 

امروز با خودم آوردمش مهد کودک.آخه فکر کردم اگه هر روز خونه باشه حوصلش سر میره.با خانم شیرگیری مدیر مهد صحبت کردم که خرداد و شهریور هفته ای دو یا سه روز میارمش مهد کودک.تیر و مرداد هم که میخوام کلاس تابستونی ثبت نامش کنم.امیدوارم روزهای شاد و قشنگی داشته باشه پسرم و تعطیلات حسابی بهش خوش بگذره.

شکلک های محدثه

نهم خرداد ماه  بابا مهدی رفت مدرسه و کارنامه پسرمونو گرفت.پسر خوشگلمون همه درساش و  انضباطش بسیار خوب بود و مامان و بابا رو بازم پر از شادی و شور کرد.خانوم رمضانی هم که از اینکه پرهام با باباش نرفته بود کلی ناراحت شده بود آخه بابا مهدی از سر کارش رفته بود و نمی تونست پرهامو ببره.خلاصه خانومش کلی صحبت کرده بود که تابستون با بچه ها کار بشه تا فراموش نکنند و آماده باشند واسه سال بعد.بعدش هم سی دی جشن الفبا رو داده بودند به همراه دفتر دیکته و کتاباش.

شکلک های محدثه 

  همون روز بابا مهدی یه دست لباس استقلال که به پرهام قول داده بود براش خرید و پرهام هم از دیدن جایزش کلی خوشحال شد.لباس مجتبی جباری بازیکن شماره 10 استقلال.خیلی هم بهش میاد .منم بهش قول دادم که براش دشمنای بن تن بخرم که در اولین فرصت برای پسرم میخرم.

این روزا پرهام گاهی خونه می مونه پیش مامانی محبوب مهربون،گاهی می برمش مهد کودک تا واسش تنوع بشه گاهی هم حتی وقتایی که مامانی محبوبش نیست به تنهایی خونه می مونه.پسرم دیگه واسه خودش مردی شده.البته با اینکه ازش خیالم راحته سعی می کنم زیاد تنها ندارم خونه باشه.چون بچم تا عصری که من برم خونه کلافه میشه.ولی خودش بچه ایه که با هر شرایطی سازگاره.الهی مامان دورت بگرده که اینقدر گلی.درد و بلات به جون مامان عزیزززززززززززززم

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پرهام
1 تیر 91 13:24
سلام وبلاگ خوبی دارید دستتون درد نکنه من چون اسم پسرم هم نام اقا پسر شماست اتفاقی وبلاگشو دیدم. توی مطالبتون در مورد مهد کودک نوشته بودید نمی دونم شما مربی هستید یا سمت دیگه ای در مهد دارید .من امسال مجبورم پسرم رو مهد بذارم اگه میشه من رو راهنمایی کنید تا مهد خوب و مطمئنی براش پیدا کنم.ممن.ن (پسر من یک ساله و هفت ماهشه )


سلام عزیزم .
من مربی نیستم ولی پسرم مهد کودک آوای شادی میرفت که توی خیابان مهناز-عباس آباد می باشد.خیلی مهد خوبیه و من خیلی راضیم ازش.از 2 سالگی پرهام اونجا می رفت.باز اگه سوالی داری در خدمتم.
نی نی جونو ببوسش.
پرهام کوچولو
4 تیر 91 15:54
سلام پرهام جونم.خسته نباشی از امتحان ایشالا تابستون خوب و پر از نشاط و پر از شیطونی رو داشته باشی و حسابی بهت خوش بگذره دوست دارم بووووووووووسسسسسسسسسسسس


مرسی عزیز دلم از محبتت