پرهامپرهام، تا این لحظه: 18 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پرهام عشق مامان و بابا

پایان سال تحصیلی 91-90 و جشن الفبا

1391/3/17 11:44
نویسنده : Maman Azita
2,282 بازدید
اشتراک گذاری

 

   شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

 امروز 25 اردیبهشت ماه خانوم رمضانی برامون جلسه ای گذاشته بودند تا راجع به بچه ها و جشن الفبا توضیحاتی بده.امتحاناتشون هم تقریباً تموم شده.امروز که امتحان ریاضی داشتند.فردا هم آخرین امتحانشون علوم و نقاشیه.خانوم رمضانی بعد از اینکه نسبت به من و بابای پرهام خیلی ابراز لطف کرد میگفت پرهام بچه ی فوق العاده با استعدادیه و از درسش خیلی خیلی راضی ام.

 

 

 

قرار است27 اردیبهشت ساعت 9 تا 12 جشن الفبا بگیرند و بچه ها در آخرین روز تحصیلی خاطره قشنگی از مدرسه داشته باشند.امیدوارم که روز بسیار خوبی براشون باشه.

 

 

دیگه باید به فکر یه برنامه ریزی خوب برای گذراندن اوقات فراغت تابستان پسرم باشم تا هم از تعطیلاتش لذت ببره و هم بتونه حسابی استفاده کنه.ببینیم خدا چی میخواد.من و بابا مهدی که از هیچ تلاشی واسه راحت تر بودن پسرمون دریغ نمی کنیم.

امرور پرهام میگفت:مامان ! من تعطیل بشم شما هم تعطیلین؟؟؟؟؟؟

الهی قربونت برم مامانی .گفتم نه عزیزم ما سر کاریم فقط مدرسه ها تعطیلن!!!!!!!!! توی دلم گفتم کاش منم تعطیل بودم و از کنار تو بودن حسابی لذت می بردم ولی افسوس .........        

درسته که اغلب اوقات غصه میخورم که چرا نباید بیشتر کنار بچم باشم و بیشتر براش وقت بذارم.ولی وقتی فکر میکنم شاید بیشتر از خیلی مامانای خانه دار به پسرم می رسم و همه تلاشمو میکنم تا به خواسته هاش جواب بدم تا حدی دلم راضی میشه.امیدوارم که اینطور باشه......

 

 

 

  امروز 27 اردیبهشته.از صبح مرخصی گرفتم و با پرهام جونم رفتیم مدرسش.امروز جشن الفبا داشتن که توی سالن نمایش برگزار شد.سه تا کلاس اولا بودند.پرهام و بچه ها روی صندلیهای جلو نشسته بودند و مامانا هم پشت سرشون.اول نمایش عروسکی بینوکیو برگزار شد

 

 

و بعدش هم دسته جمعی هر کلاس سرود الفبا رو خوندند.چند دقیقه هم مدیر آقای رشیدیان و معلمها و معاون مدرسه آقای احمدی صحبت کردند و به آنها هدایایی داده شدو بعد همه به اتفاق سرود علم و دانش رو خوندند.بعد هم پذیرایی شدیم یه کیک بزرگ به شکل قرآن کریم بود که کلاس ما خریده بودند.شیرینی و میوه و آب میوه.

 

 

و در پایان هم جایزه به تک تک بچه ها (شخصیت های کشتی کج که برای پرهام "باتیستا" بود)

 

 http://www.khavaranshop.com/

 

همراه با لوح ویژه و عکس یادگاری در کنار معلم مهربونشون.

                               

شکلک های محدثهشکلک های محدثه                                                       شکلک های محدثه

خیلی جشن خوبی بود به پرهام که خیلی خوش گذشت.بعدش ازخانوم رمضانی در کنار پرهام عزیز یه عکس یادگاری انداختم و خدا حافظی کردیم و با پسرم به سمت خونه راه افتادیم.

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان رادمان
27 اردیبهشت 91 12:11
ان شاءالله جشن خوش بگذره و تعطيلات و خوب و خوشي رو شروع كنه آقا پسره باهوش و با استعداد


مرسی عزیزم از لطفت