پرهامپرهام، تا این لحظه: 19 سال و 17 روز سن داره

پرهام عشق مامان و بابا

امتحانات پایان ترم آقا پرهام

1391/3/17 11:45
نویسنده : Maman Azita
2,474 بازدید
اشتراک گذاری


 تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

شروع امتحانات

 

 امروز شنبه نهم اردیبهشت ماهه.امتحانات آقا پرهام شروع شده و پسرم دیگه حسابی درگیر امتحاناته و کلی سرش شلوغه.هفته ی پیش امتحان املاء داشت و این هفته فارسی داره.سه تا از درساشو (صدای موج،رضا و مثل خورشید) راباید از بر می کرد که خیلی زود حفظ شد.شعرهای ترم قبل هم که کامل حفظه.این چند وقته بیشتر کار میکنه و منم حسابی کمکش میکنم و براش برنامه ریزی میکنم تا امسال را با موفقیت هر چه تمام تر پشت سر بذاره.

امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق و سربلند باشی پسرم.


پرهام وقتی تازه از اصلاح برگشته  شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے


 

قراره دوشنبه از طرف مدرسه بچه ها رو ببرن موزه حیات وحش.امیدوارم به پسرم خیلی خوش بگذره.

روز معلم نزدیکه و قرار شده مامانا پول بذاریم و واسه خانوم رمضانی هدیه بخریم.در ضمن قرار شده بعد از امتحانات بچه ها جشن الفبا هم داشته باشن.باورم نمیشه یک سال گذشت و پرهام من دیگه براحتی همه چی میخونه و می نویسه و کلی به اطلاعاتش اضافه شده.

الهی مامان قربونت برم که با بزرگ شدنت عشقت تو وجودم بیشتر و بیشتر میشه و همه آرزویم تویی و تویی.امیدورام من و بابایی بتونیم از پس این مسئولیت بزرگ که تعلیم و تربیت درست تو نازنینمونه سربلند بیرون بیایم.الهی آمین

عاشقتم پسر مهربونم  شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے   www.smilehaa.org

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

پرهام پیشی شده: پرهام عاشق گریم شدنه و معمولاً از من میخواد که صورتشو گریم کنم.منم که اصولاً همیشه موافقم 

  

 

 

 

 

 

چند روز پیش یه عکس از پرهام و اسباب بازیای مورد علاقش گرفتم که یادگاری براش بمونه و بزرگ که شد ببینه که قسمت عمده اسباب بازیاش دایناسور و اژدها و مار و کلاً جک و جونوره.

 

 

 

پرهام با ماسک هیولا

 

پرهام با لباس Messi

 

دیروز یعنی دوشنبه 11 اردیبهشت پرهام از طرف مدرسه رفتند بازدید از موزه ی حیات وحش.خیلی بهش خوش گذشته بود و حسابی کیف کرده بود.آخه بچه ها هر چقدر هم با ما برن گردش ولی کنار دوستاشون انگار یه چیز دیگست و بیشتر حال می کنن.الهی که همیشه خوش باشی مامانی.

 

نمایشگاه کتاب :

دیروز یعنی 20 اردیبهشت 91 رفتم نمایشگاه کتاب و ده دوازده تا کتاب واسه پرهام گلم خریدم.خیلی شلوغ بود ولی کتابای خوبی انتخاب کردم و پرهام هم خیلی خوشش اومد.میدونم که خیلی به دردش میخوره.دوستت دارم عزیزم

 

تولد یکی از دوستای پرهام:

دیروز پرهام کارت دعوت مربوط به تولد یکی از هم کلاسیاش به اسم بنیامین نصرت طلب رو آورده بود که واسه امروز بعد ازظهر ساعت 4 دعوت شده.خیلی خوشحاله.راستش اولش نمی خواستم بفرستمش.چون باید تنها بره یکم دلم شور می زد ولی بابا مهدی گفت بذار بره بهش خوش می گذره و  منم راضی شدم.حالا امروز واسه اولین بار پسرم تنهایی میره جشن تو لد و امیدوارم خیلی بهشون خوش بگذره.

 تولد ساعت 4 بعد از ظهر بود و من پرهامو ساعت یک ربع به پنج بردم خونه بنیامین.کادوش هم بابا مهدی بازی فکری خرید و واسه پرهام هم یه بازی فکری جالب که شبیه دوز هستش خرید که خیلی پرهام خوشش اومد.خلاصه بردمش گذاشتم اونجا و برگشتم.خونشون نزدیک خونمون بود.و  ساعت 8 هم من و بابایی رفتیم دنبالش.خیلی بهش خوش گذشته بود و اینقدر بازی کرده بودند حسابی خسته بود.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

میلاد
17 مرداد 91 13:55



ممنون از اینکه به وب پسرم سر زدین