پرهامپرهام، تا این لحظه: 19 سال و 19 روز سن داره

پرهام عشق مامان و بابا

اولین کارنامه تحصیلی آقا پرهام

1390/12/10 14:24
نویسنده : Maman Azita
1,808 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین 

 اولیــــن کارنامـه پســــرم 

 تقریباً دو هفته پیش بابا مهدی رفت مدرسه پرهام و کارنامه پسرمونو گرفت.خدا رو شکر همه درساش و انضباطش خیلی خوب بود و حسابی ما رو خوشحال کرد.بابا مهدی هم براش جایزه یه دایناسور گنده خرید و پرهام حسابی ذوق زده  شد.   

 

پسر نازم من و بابایی بهت افتخار میکنیم و خدا رو شکر میکنیم که پسر خوب و گلی

مثل تو داریم.

پرهام من خیلی باهوش و بادقته.البته شیطنت هم زیاد داره ولی حواسش به درسش هست.

عاشق ریاضی و دیکته ست. زنگهای ورزش فوتبال ،بد مینتون و بازیهای گروهی میکنن که پرهام بیشتر از همه فوتبال دوست داره.روزهایی که موفق میشه گل بزنه خیلی خوشحاله و احساس غرور میکنه.

امروز سی ام بهمن ماهه و پرهام تا درس هـ یاد گرفته.ماشالا دیگه همه چیو میتونه بخونه و بنویسه.

خیلی راحت کتاب داستاناشو میخونه.

صبحا هم بیشتر همکاری میکنه و آماده میشه واسه مدرسه.آقای رشوند ساعت 7:10 دقیقه صبح میاد دنبالش.و ظهرها هم ساعت 12:50 معمولاً خونست.

پرهام دوستای زیادی تو مدرسه داره  اسماشون:ماهان،عرشیا،برسام،آرمین ،علی،بنیامین،دانیال،سورنا ،سالار،مانی،باربد و ..... هستش.اسم خیلیاشونو هم من نمی دونم.

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

دیگه نزدیکای عیده و داریم به تعطیلات نزدیک می شیم.قرار شده همه مامانا پول بذاریم و واسه خانم رمضانی عیدی بخریم.شاید قدردانی کوچکی کنیم بخاطر زحمتایی که می کشه .

با امید به اینکه همه بچه ها سالم و موفق باشن.

 

ولنتاین مبارک

 

ولنتاین 90 هم رسید و روز زیبای عشق رو کنار هم جشن گرفتیم.

valentineday orkut scrap

 

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے   شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

 

عروسی حدیث جون

پنجشنبه یعنی 27 بهمن عروسی خواهر زادم حدیث بود.ما به اتفاق مامانی محبوب رفتیم عروسی که تالار قصر بهار بود و آخر شب هم رفتیم خونه و حسابی بزن و بکوب داشتیم.خیلی خوش گذشت.

شب خیلی قشنگ و شادی بود.به پرهام هم خیلی خوش گذشت.حسابی با عرشیا و عرفان بازی و بدو بدو کردند و رقصیدند.

 

امروز اول اسفند ماهه.صبح رفتم مدرسه پرهام تا خانوم معلمشو ببینم.خانومش میگفتم چون حرف هـ رو یاد گرفتیم و پرهام دیگه میتونه اسمشو بنویسه،شیرینی یا شکلات هر چی که پرهام دوست داره به تعداد بچه های کلاس (28 عدد) بیارید مدرسه.منم امروز یه جعبه شکلات خریدم تا بابا مهدی فردا ببره واسه پسرم مدرسه.

قربون اسم خوشگلت ببرم مامانی

                           

 

میخوام امروز از چیزهایی که پرهام دوست داره یا دوست نداره بگم:

پرهام عاشق بازی و سرگرمیه.بازیهای پلی استیشن و کامپیوترو خیلی دوست داره.عاشق کتاب داستانه. هفته نامه دوست خردسال رو خیلی دوست داره مخصوصاً داستانهای جیقیل رو.

پازل و بازیهای فکری دوست داره.توی نقاشی کشیدن هم استاده.همه چی بلده بکشه پسرم.

تو غذاها عاشق عدس پلو ،جوجه کباب،جوجه چینی،کباب تابه،کله گنجشکی،کتلت،قورمه سبزی،هات داگ ،همبرگر و مشتقات سیب زمینی به همراه سس گوجه و .....

چیپس ،پاپ کرن ،پاستیل ، شکلات ، پسته ،بادوم هندی و لواشک و آلوچه ،ذرت مکزیکی از تنقلات مورد علاقشه.

عاشق همه مدل میوه بخصوص توت فرنگی،خربزه،هندوانه،آناناس،زردآلو و .....

از بی توجهی بیزاره و بچه فوق العاده احساسی و مهربونیه.

توی دنیا هیشکیو مثل من و بابا مهدیش دوست نداره.به مامانی محبوبش هم خیلی وابسته ست و خیلی دوستش داره.Smiley

عاشق بچه هاست.مانی و مهرسا ،شاهین و شایان و عرشیا و عرفان و محدثه رو خیلی دوست داره. ز

عاشق گردشو تفریحه و بچه پر انرژی و اهل بازی و شیطونیه.ز   ز

 

پرهام خودش به تنهایی حموم میکنه و تمیز خودشو می شوره.ز

 

فقط تنها مشکلی که من باهاش دارم اینه که خودش درست غذا نمیخوره و هنوز من باید بهش غذا بدم.البته می خوره ها ولی نه اونجور که باید.یعنی بعهده خودش بذارم کم میخوره و کند.

connie_feedbaby.gif

در هر حال مامان عاشقشه و از جون و دلش براش می میره.

یکی دیگه از کارهای جالب پرهام جونم اینه که چون بهش گفتم وقتی سر کارم با اینترنت تو رو می بینم.هم خونه و هم مدرسه.واسه همین پسر خوشگلم هر چیزی رو میخواد بهم نشون بده میگه :"مامان اینترنت کن اینو ببین" منم الکی میگم وااااااااااااای چه خوشگله؟ چی هست؟؟؟

1179624314_www-animaatjes-nl.gif

الهی قربونت برم خوب چیکار کنم.بعضی وقتا لازمه مامانا دروغ مصلحت آمیز بگن دیگه......

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پرهام کوچولو
1 اسفند 90 20:47
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگ پرهام جونم سر زدی.
امیدوارم اقا پرهام شما توی تموم مراحل زندگی موفق باشه لینکتون کردم.
پرهام شما ماشالااااااااااااااااااااااا خیلی خوچکله امیدوارم پرهام ما هم مثل پرهام شما خوچکل باشه


شما بی نهایت لطف دارین
همه بچه های دنیا نازن
موفق باشین
مامان مهراد
2 اسفند 90 11:17
ایشالله همیشه تو کارها و درساشو و تمام مراحل زندگیش موفق باشه به امید خدا


مرسی مهربونم
مهراد جانم همیشه سالم و موفق باشند.
مامان پارسا جیگر
2 اسفند 90 14:52
سلام عزیز
خدا بهت ببخشه خیلی بچه نازی داری انشالله زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه من شما رو به لیست دوستان پارسا اضافه کردم خوشحال می شم باهم دوست بشیم و پارسا هم به دوستان شما اضافه بشه.


سلام مامان مهربون
منم از دیدن عکسای ناز پارسا جون خیلی خوشحال شدم.همچنین از آشنایی شما
امیدوارم پارسای گل هم همیشه سلامت و موفق باشه.منم لینکتون کردم.ممنون