پرهامپرهام، تا این لحظه: 19 سال و 15 روز سن داره

پرهام عشق مامان و بابا

مقدمه

1390/3/1 10:31
نویسنده : Maman Azita
1,730 بازدید
اشتراک گذاری

 

  سلام،

امروز اول اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۰ پنجشنبه ساعت ۱۱:۲۶ میباشد.

دو سه روز پیش این وبلاگو درست کردم و امروز اولین روزیه که شروع به نوشتن کردم.

راستش با تهیه این وبلاگ تصمیم دارم خاطرات قشنگی رو که با آقا پرهام عزیزم داشتیم و داریم و ثبت کنم تا یادگاری کوچیکی باشه از مامان آزیتا و بابا مهدی تا با خوندنش بفهمه که چقدر برای مامانی و بابایی عزیزه و چقدر عاشقشیم.      

همچنین مروری بر خاطرات زیبای کودکی آقا پرهام داشته باشیم.

آقا پرهام من که دیگه الان ۶ سالش شده و واسه خودش مردی شده الان خونه مامانی محبوبشه و داره حسابی بازی میکنه.آخه عشق مامان پنج شنبه ها مهد نمیره و می مونه خونه.

                                                                              

من هم انتظار میکشم تا ساعت ۱۲ بشه و بدوم برم خونه روی عزیز و ماهشو ببینم.

 

                  Black
 Hair           

ابتدا گزیده ای از خاطرات تا ۶ سالگی پرهام عزیزمو ثبت میکنم و بعد به روز می نویسم...

امیدورام روزی پرهام عزیزم از خوندن این خاطرات لذت ببره و بتونه خودش این وبلاگو ادامه بده.

فعلا"

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mahdi
21 شهریور 92 0:20
سلام
خدا قوت
بصورت تصادفی با وبلاگ شما آشنا شدم
خیلی لذت بردم
کاش منم در قبال پسرم یه چنین ایده ای رو داشتم
براتون آرزوی موفقیت دارم
مطمئنا پرهام از والدینی چون شما به خودش می بالد
همیشه شادکام باشید


خیلی ممنون از اظهار لطفی که دارین